Sri Lanka en ???

1 juni 2018 - Westerlo, België

Hoi allemaal. ik dus met de rugzak op reis. Niet dat dat zo speciaal is. Der zijn er tienduizenden mij voorgegaan. Maar toch hoor ik soms wat bezorgdheid en dus ben ik voor de gemakkelijkheid met een blog gestart.  Verwacht geen lange mooie teksten. Gewoon wat info dat ik nog leef, wat ik misschien gedaan heb/nog wil doen, mogelijk met hier en daar een fotootje. Kwestie dat jullie me kunnen volgen en ik niet iedereen moet schrijven.  Reageren mag, maar moet niet.
Zoals jullie mss weten sluimerde deze reis al heel lang bij mij, al waren (en zijn nog) de twijfels groot. Maar enfin om te weten of het me lukt zo alleen met de rugzak op reis is't gewoon doen. Op 1 mei in de namiddag hakte ik de knoop door en boekte een vliegtuig naar Sri Lanka.  Wel met een annulatieverzekering hoor, der kon immers nog van alles gebeuren. Maar toch beetje stout en slechts een enkele vlucht haha. Voor drie weken zeg ik altijd. Ik zal wel zien wat het zou worden. Als dat alleen rondtrekken me bevalt, komt er misschien nog een heel staartje, wss Indië, maar zover zijn we nog lang niet. Waarom Sri Lanka?  Wel ik las er toevallig over. Mooi land. Niet te groot. Veel backpackers en niet duur (portemonee gaat ook mee he) En als't alleen reizen niks voor mij is, ik kom mezelf tegen en zeg wa doe ik hier,  dan boek ik vlucht nr huis  simpel is dat

Nog enkele dagen en ik vertrek en woensdag land ik (ast Ukrain Airways het volhoudt tot daar) Bijna alles ligt klaar dusnog ff aftellen. Tot de volgende!

Kris

Ps klik op fotos vr fotos. Wil je emailtje als ik iets stuur, schrijf je dan onderaan in

1. Joost Dierckx:
    1 juni 2018
    Zeer leuk. Scheermes kan je thuis laten. Kappers zijn er overal. Veel kunnen ze niet misdoen.
  2. Gert:
    1 juni 2018
    Hopelijk/waarschijnlijk een onvergetelijke ervaring...
    Véél succes, kapitein zeevos!
  3. Dimphy:
    1 juni 2018
    Hey Kris, supertof wat je gaat doen! Zal vast een ervaring zijn om nooit te vergeten!
    Ik volg je graag en wens je alvast een geweldige reis toe met bijzondere momenten! Geniet van alles wat op je pad komt! Dikke kus 💋
  4. Mirjam:
    1 juni 2018
    Hey Kris wat SUPERCOOL dat je dit gaat doen. Ik ben fan van blogs dus ik ga je volgen. Ben heel benieuwd wat en wie er allemaal op je pad gaat komen. Ik wens je alvast een hele goede reis met mooie en nieuwe ervaringen. Liefs mirjam xx
  5. Zus Karin:
    1 juni 2018
    Goeie reis broer. We volgen je verhalen en hopen op mooie foto’s ook. Spannend wel zo alleen hé. Wees voorzichtig en geniet met volle teugen! 😎👍
  6. Lieve:
    1 juni 2018
    Ongelooflijk tof! Héél veel succes, Kris! Ik wens je een veilige, avontuurlijke, onvergetelijke reis! Wie jou tegenkomt zit goed. Jezelf af en toe tegenkomen mag dan ook niet zo'n probleem zijn, hé! Vooral, geniet van alles!!! Liefs xxx Lieve
  7. Jozef Dierckx:
    1 juni 2018
    Kris. Goede trip..veel te ontdekken in je eigen kunnen...wees voorzichtig je oudste broer en ml ..heeft va ook deze blog? Amusement
  8. Mia:
    1 juni 2018
    Oei apotheek overvallen ?? Zie dat ge nog plaats hebt om af en toe uw st in..... kleren te vervangen . Wij willen met plezier uw avonturen volgen , geniet ervan . Elle Mia en de Frans
  9. Eli:
    1 juni 2018
    Enjoy Kris .... ga zeker volgen..
  10. André Janssens:
    1 juni 2018
    Geniet met volle teugen van je uitstapje voor enkele weken naar Sri Lanka. Het ga je goed.
    Eventuele 45 toeren sportplaatjes van ginds zijn steeds welkom.
    Grtjes Ome Dré
  11. Thomas:
    1 juni 2018
    Hey Kris, wat een avontuur ik volg de toestand kort op. Als ik je moet komen redden laat me dan weten via iridium.
  12. Jan Depraetere:
    1 juni 2018
    Je meent het dus écht...!!!
    Ik wens je een fantastische ervaring toe, maar kom toch maar gauw terug. :-)
    Groetjes
    Jan
  13. Gust De Coster:
    1 juni 2018
    Mo gow zeg ! Beleef er op los, ontdek ... en vooral hou je goed, hé Kris !
  14. Gaby:
    1 juni 2018
    T is op zijn kdx's. Maar komt goed, as always. Je gaat vast interessante mensen tegenkomen (met jou gene klap te kort) en hele leuke anekdotes kunnen posten. Wij genieten mee😚
  15. Tine Eyckmans:
    2 juni 2018
    Joe Kdx, maak er een onvergetelijke reis van, geniet van de kleine en grote momenten en denk af en toe eens aan mij ... kus 💋
  16. Louis:
    2 juni 2018
    Was er graag bij geweest..😪😪😪
  17. Mieke:
    2 juni 2018
    Fijn dat we mogen volgen, zo reizen we een beetje mee, veel schoons toegewenst Kris!
  18. Guido:
    3 juni 2018
    Kris, ik wens je een prachtige trektocht toe. Ik kijk ernaar uit om de blogs te lezen. Geniet ervan maar wees voorzichtig.
  19. Karin:
    3 juni 2018
    Ha Kris, zullen je zeker volgen! Khoop schoon foto’s met veel kleir te zien! Khoop dat je je regenponcho nog in je rugzak krijgt want die zal je mss nog meer nodig hebben dan die scheermesjes!!! Veel plezier en geniet van je trip!!
  20. Htpp://www.dewereldvankaat.be:
    3 juni 2018
    Dit wordt de tijd van je leven ! Gegarandeerd ! Just go with the flow ! Ik hoop dat je vele mensen ontmoet, wereldwijd en dat zal wel. Wie met de rugzak trekt, ontmoet meteen ook de hele wereld. Have fun !
  21. Tess Poppe:
    4 juni 2018
    Veel succes! Geef een seintje als je terug bent hé ;)
  22. Lien:
    4 juni 2018
    Ik wens je een leuke reis!😜 U grootste kleindorchter
  23. Die leuke Nederlander 😉:
    5 juni 2018
    Heb een heerlijke tijd. Het wordt vast een onvergetelijke reis. We gaan je blogs volgen, leuk! Be safe okay xxx 😘 H&E
  24. Louis:
    5 juni 2018
    Brussel gepasseerd en alles nog bij ???
    Het ergste is geleden dan .!!!😂😂😂
  25. Hilde Van Herck:
    6 juni 2018
    Awel awel... Da's schoon da! Waar zat je gisteren nog? Ik maar wachten tot je terug binnen kwam maar niks. De vogel was al gaan vliegen :-)
    Nonkel Kris, geniet geniet geniet een fantastische reis maar kom zeker heelhuids terug!!!
    Dikke kus! X
  26. Frans van herck:
    7 juni 2018
    kris, tegen da ge die pillekens allemaal op hebt is t misschien tijd om terug te keren
    enfin je ziet maar.
    als ge daar ne goeie spits (voetballer) moest vinden mag je die altijd mee brengen naar westerlo ; groeten de frans
  27. Michel & els:
    11 juni 2018
    Ha nonkel, zelfs de Limburg wilt aa gere volge! Heeeeeel veeel plezier, boeiende contacten, schoewen omgeving, lekker ete en veul zon. Zeg houdt dat vol daar, ge wet we komen af met onze velo end juli. Hele dikke kussen, Michel en Els