Westerlo

5 juli 2018 - Westerlo, België

Hoi volger......Westerlo. Wat? Westerlo??? Inderdaad. Ik ben na 1 maand terug thuis. Ik moest een week geleden een beslissing nemen wat ik zou doen. Mijn visum liep tot 5 juli en ik was wel ongeveer rond in Sri Lanka.
De optie India, 1u30 vliegen lag helemaal open. Toch ik had/heb zulk goed gevoel van mijn reis dat nu nog een maand of twee India doorcrossen mij echt geen meerwaarde leek te hebben. Het zou mn Sri Lanka-avontuur enkel minder doen worden en mogelijks wat teveel van het goede. Ik had al een paar keer gemerkt dat er bij reizigers die lang onderweg zijn er minder verbazing, verwondering, minder drive is om op zoek te gaan. Ze zijn vaak wat reismoe en hangen dan maar vast aan de stranden enz.

Nou dat vond ik jammer mocht me dat gebeuren. Op enkele zaakjes na heb ik een fantastische tijd gehad. Ik heb mij gene seconde verveeld en ik voelde me vaak ook gewoon gelukkig. Het Kuifje in mij heeft veel deugd gehad. En dus na een tweetal dagjes afwegen, de knoop doorgehakt. Ook al was er helemaal geen moeten bij, maar na een maand was het ook een mooi afgesloten verhaal. Vliegtuig geboekt en ik kon gerust verder trekken want op zich kon ik dit nog lang volhouden.

Nu een extra (stom he) afweging was dat ik nu tijd kon maken voor het vierde deel van mijn Hits en Tits reeks. Dat wacht nu al drie jaar op mij en verder uitstel zou wel eens afstel kunnen betekenen en dat zou zonde zijn. Bijna elke maand krijg ik wel de vraag wanneer het boek nu eindelijk verschijnt. Ik zal dus weer mensen content kunnen stellen.
Dus de volgende maanden speelt mijn nieuwe avontuur zich dus af tussen allemaal blote tieten, niet op een strand, wel op mijn appje. Maar klagen ga ik niet doen, dat begrijp je wel...

Dank voor het lezen en de vele reacties en mijne rugzak is altijd te leen!  Voor mijn lijf ist nu 6u30 en ben al 24u in de wiggel. Slaap wel!
Kris 5 juli 2018

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen:
    Welcome home!
  2. Mia:
    5 juli 2018
    Aha gij zijt al thuis van gisteren staat onderaan 4juli ,bovenaan 5 juli en niks wille zeggen . Wij maar afwachten
    WELKOM THUIS !!! X 😎😁slaap nu maar goed uit van uw groot avontuur
  3. Mirjam:
    Welkom thuis Kris!! Een mooie ervaring! Volgende keer India dus😉
  4. Gert:
    5 juli 2018
    Bedankt voor de leuke reisverhalen!
    Veel schrijfplezier!

Tot één van de volgende!
  5. Dimphy:
    5 juli 2018
    Welkom thuis! Wat een verhalen... Nu alles weer verwerken van al het moois en de bijzondere ervaringen! X
  6. Zus Karin:
    5 juli 2018
    Welkom thuis broer! Het grote avontuur is weer achter de rug, maar de vele herinneringen draag je nog vele jaren verder mee. We hebben echt genoten van je reisverhalen waarin je vaak ook echt spannende dingen hebt meegemaakt. Geniet nu maar van de rust in je appartement want dat is daar ook zalig in de zomer. Ps als je je rijst met curry ā la Sri Lanka gaat maken, moogde altijd een WhatsApp - uitnodigingske sturen hé. We genieten dan graag mee van je kookkunsten en je reisverhalen. 😋😉😘
  7. Jozef Dierckx:
    Welkom in westel .het is mooi geweest.. Nu Westerlo leren kennen groetjes
  8. Pascale Rutten:
    5 juli 2018
    Awel, dat is nu eens groot nieuws 😇. Je hebt me wel geïnspireerd. Heb weer een aantal boeken vanonder het stof gehaald. Was er niet meer aan toe gekomen door die verhuis en nieuwe baan. Nu terug het verlichte pad op🙏. Merciekes Kris.
  9. Mieke:
    5 juli 2018
    Terug in 't land? Dan gaan we binnenkort ene drinken, hè, om nog eens stil te staan bij al die schoon belevenissen. Bedankt voor de verhalen, ik heb ze graag gelezen!
  10. Lieve:
    6 juli 2018
    Zo de spanning erin houden voor de thuisblijvers. Ook typisch jij, Kris! Tof dat je zo van deze reis genoten hebt. En je hebt zeker alweer volgende plannen, elders of thuis in het mooie Westel. Het was leuk je te volgen via je verhalen!
  11. André Janssens:
    6 juli 2018
    Net op tijd terug om de Belgskes wereldkampioen voetbal te zien worden.
    Fijn vervolgverhaal van een maand kunnen lezen.
    Tot één dezer.
    Ome Dré
  12. Htpp://www.dewereldvankaat.be:
    9 juli 2018
    Ik denk dat dat ontzettend wijs is. India is ook iets heel anders, zou wel behoorlijk kunnen tegenvallen (ik heb het wel gehad met India). Maar VOORAL: nu kan je weer dromen van een volgende ! Met zalige herinneringen aan deze reis !
    Ik wil wel eens trakteren, nu je weer in het land bent. Wil zelfs tot ergens in je buurt komen. Mie Maan of zo ? Sri Lanka was me iets te ver om te (gaan) trakteren !