Kalpitya

8 juni 2018 - Kalpitiya, Sri Lanka

Hoi Allemaal

Gisteren vooral gefietst op nn krakkemikkige vlo. Maar leuk langs hl kleine wegjes. De grote banen zijn echt om schrik van te krijgen. Van zwakke weggebruiker hemme ze nog nts van gehoord. Integendeel. Des te meer tonnen des te groter de klaxon en dan ist maken da ge van de weg zijt of ge ligt in de kant te spartelen

Trouwens voor de geintreseerden. Eergisteren avond was de jonge gast vh hotel al aant dralen. Gistren terug. W here are you from. You re married, how old enz. Dan do you need enything else?? Ik zei, tomorrow an egg as breakfast. Hij keek met grote ogen en zei, i can give you a girl or boy if you want. Ik, no thanks. Ne (oude) man alleen hahaha. En deze ochtend had ik wel mn eitje!!

Ik vdaag 100km nrt noorden. Kalpitya. Een moerasstreek da binnen 10 jaar een hotspot is vol hotels enz. Maar nu nog te doen. Eerst in luxe aircobus van 17 gr vrr 10€/70km. De laatste 30km tussent volk voor 0,46 cent.  Twas wel iet warmer. De resort, een 10 tal huttekes ligt pal aan oceaan. Wel zelfs gne fiets te krijgen zonder pedallen. Ik de 5km te voet nrt stadje. Was best gezellig stappen. Int stadje heel veel beziens. Kwas denk ik den enige witte. En dan nog zonder haar. Wa's da veur iet??  Enfin. Overal wuivende en groetende kindjes. Ik een colaatje en klein hapke en met de tuktuk terug vr 1,12€  afzetters 😜

Nog mn gazet gelezen. Tnies v gisteren gezien. Pintje gedronken en kwam de gast van hier vragen of ik prowns lustte. Tkan erger als rugzaktoerist. Hoewel had ik nerges ni gelezen  dont eat seafood?  Tot morge mss op de pot  daag

1. Va:
    Geniet maar!! Niet te veel eten !Heb rouwprentje van Swa Mertens. Va
  2. André Janssens:
    8 juni 2018
    Ge begint blijkbaar stilaan "uwen draai" te vinden(eten en drinken volgens eigen wensen,amaai).
    Geniet ten volle van deze nieuwe ervaring.
    Tot hoors. Ome Dré.
  3. Lut:
    8 juni 2018
    seafood - de verleiding moet o zo groot zijn , ik hoop dat je er niet ziek van wordt -
  4. Mia:
    8 juni 2018
    IJENE WITTE TUSSEN DE ZWETTE ee dan zal je niet opvallen zeker Pas maar goed op uw spullen en uw geld ,want in hun ogen ben jij een rijke toerist TAMUZEMENT
  5. De dochter:
    8 juni 2018
    Klinkt allemaal geweldig!! Al gezwommen in de zee trouwens...? Of enkel in je luxe pool!? Mssch eens een filmke posten van op de fiets... de ramptoerist in mij wil dat wel eens zien... wel niet te spectaculair want je moet het nog kunnen doorsturen he!
  6. Gert:
    9 juni 2018
    Hey kapitein
    Het ziet er momenteel nog allemaal zeer goed uit! Hopelijk was de seafood even goed als de fruit de mer die we destijds in Calais aten!
    Geniet van je trip, van je ontdekkingen en van elke onvergetelijke ervaring!
    Tot een volgende...
    Gert
  7. Junior:
    9 juni 2018
    da klinkt allemaal goed jom
    je kan slechter zitten
    geniet van de dingen, en doe ze daar allemaal de groeten
    heb je al een kapper gevonden eigenlijk ondertussen ?
    opdracht voor onderweg: post me daar een fotoke van een vinyl platenwinkelke.........
    enjoy KDX