Negombo

6 juni 2018 - Negombo, Sri Lanka

Hoi allemaal. Dank voor die vele reacties hier op de blog en persoonlijk. Da doet deugd!!!

Gisteren dus vertrokken via Kiev. De Russen hebben de vlieger laten doen. Deze nacht dan verder (niks geslapen) en vlotjes geland in Sri Lanka. Taxi vh hotel was er wonderwel en voor ik het wist stond ik in Negombo, wel met gietende regen en daarna zon toch  oef!

Toen gelle nog sliep, o5 bij jullie, reed ik met een fietske dr de stad. Wel goe opletten  tis hier links te doen en camions en ander luid toeterend vervoer rijdt soms rakelings naast

Doet me hier denken a Bangla Desh  hl donker mensen  overal plastiek en vuil (onze minister zou hier meer knn verbieden dan wa rietjes)  Tstrand ligt ook vol rommel maar uiteindelijk heeft het zijn charme en ben je in een derde wereldland. Vriendelijke mensen die hopen dat je er een cent laat

Opvallend hier zijn ook de massa kerken, kapellekens en mastodont mariabeelden

En ik leef hier toch in wa luxe  daarstraks enige gast en lekker al geplonst int zwembad

Morgen nog veel fietsen, wel met koersbroek want dieje zadel, amaai

Hou jullie haaks!

Kdx

1. Hilde Van Herck:
    Top!!!!!!
    Op tijd poep insmeren!
  2. Mia:
    6 juni 2018
    Amaai kan jij uw menu zelf samenstellen , of een budget voor u alleen .😄
  3. Ellen:
    6 juni 2018
    Veilig aangekomen. Da's een goeie start!
    Ik zou daar nogal geld uitgeven dan... in elke kerk en kappeleke een kaarsje branden...
    Veel fietsplezier en hopelijk niet teveel buien!
  4. Jozef Dierckx:
    6 juni 2018
    Kris, ne pamper helpt ook goed voor je poepken.
    Gebruik beter ne ridja.
    Laat je verwennen.
    ML is je verslag aan het lezen, en staat te lachen.
    Groetjes
  5. De Wen:
    6 juni 2018
    Kzie da ge goe voorzien zijt int geval van darmproblemen haha veel plezier daar en we lezen graag uw reisavonturen.
  6. André Janssens:
    7 juni 2018
    Op gebied van regenbuien zit je goed zoals hier: op tijd en stond een onweersbui.
    Groetjes en genieten maar.
  7. Lieve:
    7 juni 2018
    Dat jij je daar gaat laten bekeren, ik denk het niet, no way! Geniet van de chaotische drukte, straks waarschijnlijk stilte en ongerepte natuur. Geniet.
  8. Va:
    8 juni 2018
    Wij missen u in de boekencafé en achteraf Va